כולם היום רוצים להיות ויראליים וכך גם לא מעט בעלי עסקים שמחפשים יוצרי תוכן וחברות שיווק מציינים שמה שהכי חשוב להם – זה הויראליות.
אבל אם מהסרטונים הויראליים האלה לא קיבלתם אפילו ליד אחד רלוונטי לעסק שלכם, מה הרווחתם מהויראליות הזאת? ויראליות בהחלט מביאה צופים אבל לא בהכרח קונים פוטנציאלים.
לכן מראש אנחנו מתמקדים ביצירת תוכן עם ערך (זה כמובן לא אומר שהוא לא יהיה ויראלי).
זה פשוט שהמטרה היא ללמד את הצופה, לחדש לו, להראות לו שאת או אתה בתור בעלי העסק – עם השירות, הידע או המוצר שאתם מוכרים
יכולים לעזור לו.
ולמה כדאי לו לבוא דווקא אליכם ולא לאף אחד אחר.