יש כמה אופציות במקרה הזה:
- סרטוני ugc – בדרך כלל תשלחו את המוצר שלכם ליוצר תוכן שייצור עבורכם סרטון של פתיחת חבילה או הסבר על שירות או מוצר שלכם. האופציה הזו זה יכולה לתת לכם סרטונים שונים ומגוונים כי לכל יוצר תוכן יש סגנון אחר, אבל לא בהכרח עקבית מאחר ולכל יוצר תוכן יש סגנון אחר.
- ימי צילום עם שחקנים – לרוב חברות שיווק/פרסום יכתבו וינהלו עבורכם את התכנים ובעזרת שחקנים יפיקו עבורכם מעין סרטוני פרסומת.
- אתם פונים ליוצר תוכן שייצור עבורכם את התכנים, יבנה תכנית שלפיה יכתוב, יצלם ויעלה תכנים שמספרים סיפור, מעבירים מסרים ומייצגים את העסק שלכם בצורה יצירתית שונה ומעניינת, אך אחידה ועקבית.
הבחירה כמובן בידיים שלכם, אנחנו מציעים לכם את כל האופציות כדי שתבחרו מה שהכי נוח ומתאים לכם.
אגב אם אתם שואלים אותנו? במידה ואין לכם חשש ממצלמה אבל אתם כן צריכים הכוונה, קריאייטיב, צילום, בימוי ועריכה מקצועיים זאת האופציה הכי טובה! כי מי מכיר את העסק שלכם טוב יותר מכם?